nedjelja, 3. veljače 2013.

PETKOVIĆ: "SRETAN SAM U LAZIJU"

PETKOVIĆ: "SRETAN SAM U LAZIJU" Vladimir Petković se sprema suočiti s Genovom, i ironično se nasmijao na povezivanja s Borussijom Dortmund i tvrdi “jako sam sretan što sam u Laziju.” Nebeskoplavi su na trećem mjestu i u finalu Coppa Italia, zato i postoje ti tračevi koji ga povezuju s Borussijom Dortmund. “Jako sam sretan što sam u Laziju,” uvjerava nas trener na današnjoj press konferenciji. “Prije par mjeseci nisam mogao ni zamisliti da ću biti trener na ovako visokom nivou." “Bit ću koncentriran, dati sve od sebe za Lazio. Ne razmišljam o produženju ugovora jer sam trenutno jako sretan s ovim postojećim. Nema potrebe za talasanjem.” Lazio je poražen od Chieva u zadnjoj utakmici Serie A a u nedjelju idu da se vrate na kolosijek protiv Genoe trenera Davide Ballardinija. “U ovom trenutku, možemo samo biti bolji. Pobjeda protiv Juventusa u Coppa Italia uvjerila nas je da smo sposobni ostvariti dobar rezultat protiv bilo koje ekipe. “Uvijek je teško potvrditi svoje mjesto, trebaćemo biti jakog karaktera protiv Genoe. Biće to teška i važna utakmica, pošto Genoa treba bodove. Slijedećih par tjedana će biti ključno.”

Nema komentara:

Objavi komentar